joi, 24 noiembrie 2011

Bucurestii vechi si noi recidiveaza

Ieri, in prima zi a targului de carte Gaudeamus, Bucurestii vechi si noi, prin initiativa d-lui Andrei Slavuteanu, impreuna cu Bucuresti FM a lansat chiar la debutul targului o lucrare intitulata "Povestea trecatorilor din Bucuresti...", o carte, avand indemnul "Si tu poti sa scrii...", care reda fidel exprimarea in scris a vizitatorilor targului de carte de anul trecut imbinata cu imagini din Bucurestii de ieri si de azi.
Indemnul revine si anul acesta la standul Bucuresti FM.






5 comentarii:

ADRIAN spunea...

N-ai venit la Capsa si nici eu n-am putut veni la lansare ...

Vlahul spunea...

Astazi s-a prelungit o activitate si era deja 8, asa ca m-am gandit ca e tarziu sa mai vin. La urmatoarea intalnire voi fi prezent negresit.
Zicea Cristi ca e ceva actiune sambata la targ.

ADRIAN spunea...

Sambata aveam conferinta nationala a OAR unde eram delegat si nu puteam sa trag chiulul.
Am aceeasi vesnica problema: nuot sa introduc acel link de sustinere Bucurestii Vechi si Noi. Ala de la tine pare ca merge. De unde l-ai cules ca nu l-am gasit pe cel in formatul de la tine?
Ai renuntat la blogroll?

Vlahul spunea...

Eh, nici eu n-am ajuns la eveniment, la targ da.
Asadar, pentru a introduce linkul se copiaza codul dorit de aici http://www.bucurestiivechisinoi.ro/sustine-proiectul/ . Daca iti place mai mult asta pe care il am eu ti-l pot trimite pe mail.
Dupa care se intra in pagina Design->Adaugati un obiect gadget-> se alege HTML/Java Script -> se da titlu, se posteaza codul de mai sus si apoi "Salvati".
Nu am renuntat la blogroll, nu am avut niciodata.

ADRIAN spunea...

asa fac de fiecare data. toate celelalte "gadget" functioneaza numai de la BVN nu vrea sa o ia. Nu-mi explic in niciun fel ...
Da-mi si mie pe mail pe ala pe care il ai tu. La "sustine proiectul" nu l-am mai vazut printre celelalte.