Particip ca blogger la Webstock 2014
Comunitatea online locală își dă întâlnire
anul acesta la Webstock, cel mai mare eveniment de social media din România, ce
se va desfășura la JW Marriott Grand Hotel, pe 26 septembrie 2014. Totodată,
s-a dat startul inscrierilor la conferință și a înscrierilor la Webstock Awards,
competiția care aduce în prim plan cele mai inedite proiecte din mediul online,
lansate în ultimul an, în România.
Proiectele
și campaniile pot fi înscrise în competiție gratuit în perioada 15 iulie
– 1 septembrie, într-una din cele 12
categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni în marketing, comunicare,
digital, social media și mobile.
Categoriile anunțate în cadrul
acestei ediții sunt: Publishing, Utility, Visual, Blogging Campaigns,
Special Projects, Facebook Applications, Bloggers Projects, Mobile
Applications, Corporate Blogs,
Innovation, Social Campaigns in online, Video blogging.
În competiție pot
participa doar proiectele care nu au participat în cadrul editiilor precedente
Webstock Awards, iar un proiect poate fi înscris doar într-o singură categorie.
Jurizarea include o etapă de preselecție,
ce se va desfășura între 3-8 septembrie și notarea finală, ce va avea loc în
perioada 9-19 septembrie.
Pentru mai multe
detalii despre înscrierea proiectelor la Webstock Awards 2014 accesați linkul: http://webstock.ro/premii/
WEBSTOCK, FESTIVALUL INTERNETULUI
În fiecare an, Webstock
oferă oportunitatea bloggerilor și persoanelor din agenții să întâlnească/reîntâlnească
reprezentanți ai companiilor prezente la eveniment. Mai mult, evenimentul oferă
și oportunitatea de colaborare a acestora.
Iată de ce nu ar trebui să ratezi nicio ediție a
evenimentului:
NETWORKING. Webstock este un
bun prilej de a reîntâlni prieteni din industria comunicării și social media,
de a face cunoștiință cu persoane pe care le cunoști doar din online, dar și de
a bate palma cu diverse companii pe care vrei să le cunoști mai bine. Webstock
este unul dintre acele evenimente la care faci schimb de cel puțin 40 de cărti
de vizită de-a lungul zilei.
SUBIECTE. Timp de o zi,
conferințele și cele trei micro-evenimente specializate aduc în prim plan cele
mai actuale subiecte din indutrie. Pasionații de comunicare, de mobile, de
blogging și social media vor asista la o serie de prezentări cu informații
utile și se vor lăsa inspirați și motivați de către vorbitorii evenimentului.
TENDINȚELE.INDUSTRIEI. Unii dintre cei mai cunoscuți
specialiști din domeniu vor aduce în prim plan tendințele care contează acum în
comunicare și social media. Participanții vor afla care sunt oportunitățile
momentului și cum să facă față provocărilor mai mult sau mai puțin neașteptate.
ÎNSCRIERI LA WEBSTOCK 2014
Modalitățile de
participare la eveniment sunt numeroase și anul acesta. Webstock va reuni atât
bloggeri interesați de social media, cât și bloggeri specializați pe diverse
domenii și, în același timp, va oferi posibilitatea de participare creatorilor
de aplicații și proiecte web & mobile. În același timp, Webstock rezervă un
numar de locuri pentru oamenii din agenții și companii care doresc să interacționeze
cu comunitatea online.
Pentru înscrieri
accesați linkul acesta: www.2014.webstock.ro/solicita-invitatie
Pentru a fi
la curent cu știrile despre Webstock, urmăriti atât site-ul www.webstock.ro, cât și contul dedicat de pe
Twitter (www.twitter.com/webstockro) sau pe
pagina de Facebook (http://www.facebook.com/webstock).
***
Despre Evensys
Cu peste 8 ani de experiență în dezvoltarea de
conferințe și seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizează în acest
moment o paletă largă de evenimente, ce tratează tematici actuale, relevante atât
pentru industria de business locală, cât și pentru cea din Europa Centrală și
de Est. Astfel, Evensys dezvoltă conferințe și seminarii proprii, ce acoperă 5
arii de expertiză: Marketing & Comunicare, Internet & New Media,
Financiar & Investiții, Real Estate și Retail.
Persoană
de contact:
Andreea-Cristina Mielu
PR & Marketing Coordinator,
Evensys
Str. Pictor Ion Negulici, nr.32, sect.1, București